La Dolce Vita - nowa linia pielęgnacyjna marki Alba®1913

Opierając się na prostej filozofii, że zdrowe jest piękne,  Alba®1913 wykorzystała trzy pokolenia rodzinnej tradycji aptekarskiej, aby stworzyć skuteczne, pielęgnacyjne kosmetyki pomagające holistycznie zadbać o swoją skórę. Najnowsza linia La Dolce Vita to serum, krem oraz mleczko myjące, które wzbogacone zostały witaminą C oraz niosomami z krystalicznym CBD.


Samo słowo alba oznacza po włosku wschód słońca i nowy początek. Tym samym marka mająca 110-letnią historię, w tym etap odbudowy firmy we Włoszech, zaprasza do jakościowego dbania o siebie, delektowania się życiem i doceniania codzienności, bo dolce vita to nic innego, niż pozytywny stan ducha. Najnowsza seria to wynik eksperckiej wiedzy, tradycji kosmetycznej, aptekarskiego kunsztu oraz nowatorskich technologii. 


Kosmetyki z linii La Dolce Vita łagodzą podrażnienia, zmniejszają zaczerwienia, niwelują widoczność przebarwień, wygładzają, uelastyczniają skórę oraz silnie nawilżają. 


Nasza seria La Dolce Vita zaczęła się od serum. Chcieliśmy stworzyć klasyk - kosmetyk o superefektywnym działaniu, oparty na wiedzy zielarskiej i aptecznej rozwiniętej w nowoczesny naukowy sposób. Stąd zaawansowana forma najlepszej - w naszej ocenie - witaminy C w wysokim 15% stężeniu oraz niosomami (pęcherzykami) CBD, które pozwalają na transport dobroczynnych właściwości CBD w głąb skóry” - mówi Łukasz Rychlicki prezes Alba1913. Autorskie połączenie CBDNn oraz witaminy C to wynik pracy laboratorium marki, które mieści się w Suchym Lesie k. Poznania. 


Linia La Dolce Vita to nie tylko wyjątkowe formuły ale także ich oprawa wizualna. Autorkami designu są: Honorata Poznańska i Renata Ostapiuk, które zostały dwukrotnie docenione za projekty  opakowań wcześniejszych produktów Alba1913 nagrodą Must Have by Łódź Design Festival. Opakowania bezpośrednie (flakony) powstały z 30% szkła pochodzącego z recyclingu. Zakrętki stworzono z drewna jesionowego, a opakowania papierowe to certyfikowany FSC papier wyprodukowany przez włoską firmę papierniczą Favini. 


Alba1913 odwołała się do swoich korzeni również w sesji promocyjnej linii La Dolce Vita. Zdjęcia zrealizowano w Wenecji. Ich autorką jest Marta Chudek, a producentką i stylistką - Angelika Warlikowska, przed obiektywem aparatu pojawiła się modelka Maria Dębicka.


Seria La Dolce Vita to wegańskie receptury potwierdzone niezależnym zewnętrznym certyfikatem Fundacji Viva!